Update

Hoi! Bij deze weer even een update. Allereerst: de beste wensen voor het jaar 2022! Ik zie dat ik in oktober voor het laatst een berichtje op deze blog geplaatst heb. Daar sta ik nog steeds helemaal achter: nu gewoon lekker artistiek verder gaan, en niet 'voor een groter publiek'. Dat was alleen die eerste keer nodig, voor mijn gevoel ook wel om 'de status van auteur' de krijgen (je wilt dan hoe dan ook wel gelezen worden, en dat is in ieder geval gelukt, met de verkoop van ruim 100 boeken!). Dan kan ik nu lekker verder varen op mijn artistieke ingevingen, en hoef ik mij niet meer met 'de kopers' bezig te houden. Verder: - Schrijfwedstrijd: uiteindelijk met een andere wedstrijd meegedaan, maar niet gewonnen....geen probleem....ik ga zeker nog vaker meedoen! - You-Tube filmpjes: de hele serie is nog niet in december uitgekomen, maar dat komt nog wel, ook dat laat ik nu open. Nou ja, en tenslotte nog een technisch dingetje: wij hebben nu glasvezelinternet (dit is een aantal jaren geleden in Oosterhesselen aangelegd). Daar ben ik ontzettend blij mee. Want ik heb maar een heel klein computertje, en dit had vaak niet (meteen) verbinding met internet. Vandaag heb ik dit computertje aangesloten op het nieuwe netwerk, en het gaat als een speer! Heel blij mee, want dat is voor een schrijver natuurlijk wel belangrijk. Ook Netflix geeft geen problemen met deze computer en ik ben helemaal blij want: nu staat Notting Hill ook op Netflix! Dat is mijn favouriet film! Het zal mij niet verbazen als ik de film al zo'n 10 keer gezien heb....en nog gaat het niet vervelen. Welnu, tot de volgende keer, en een mooie start van het nieuwe jaar toegewenst! XE*

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ster

Voorjaar

Terugblik